Saturday, October 22, 2016

5m Forex Strategie

Forex strategie Nick8217s Forex Prys aksie strategie Welkom by die jongste uitgawe van my forex strategie. My forex strategie is ten volle gebaseer op die prys aksie, geen aanwysers, geen verwarrende tegnieke, net suiwer prys. Ek is die ontwikkeling, die opstel van, en die verbetering van my prys aksie strategie sedert 2005. Dit handel strategie is tien jaar in die maak van dit groot veranderinge in marktoestande, hoë wisselvalligheid tydperke, lae tydperke wisselvalligheid en alles anders die Forex mark het gegooi by oorleef Dit. En dit is die skoonheid van die handel 'n prys aksie strategy8230 8230 aanwyser gebaseerde strategieë is gesluit vir die marktoestande hulle geskape na. Prys aksie is vloeistof, dit maklik aanpas by veranderende omstandighede, om verskillende pare, om verskillende tydraamwerke en selfs om verskillende handelaars. Die belangrikste is dat die prys optrede laat jou toe om jou handel eenvoudig te hou. Hou jou Trading Eenvoudige Die sleutel beginsel van my forex strategie is om handel eenvoudig te hou. Ek het dit teen meer as kompliserende handel. Omdat die eenvoudiger jou strategie is, hoe meer effektief sal jy as 'n handelaar. Een van die belangrikste doelwitte van my prys aksie strategie is om my kaarte skoon te hou. Die enigste ding wat ek plaas op my kaarte is ondersteuning en weerstand gebied. Ek gebruik hierdie ondersteuning en weerstand gebied in samewerking met kandelaar analise om handel te dryf Forex. Verpakking my kaarte vol aanwysers sou dit onmoontlik vir my om te prys aksie lees. Trading sonder enige aanwysers maak my forex strategie eenvoudige, stresvrye en hoogs effektief. Wat doen 'n skoon Forex grafiek lyk Here8217s 'n foto van my euro / dollar 4hr grafiek. My skoon en eenvoudige forex strategie Hierdie grafiek is duidelik en maklik om te verstaan, daar is niks wat jy se aandag te lees prys. Dit is waarom ek is lief vir my forex strategie. Sommige handel strategieë is 'n absolute gemors van aanwysers. Kyk bietjie na die beeld hieronder, sommige mense eintlik handel soos dit 'n morsige aanwyser gebaseer Forex strategie Waarom sou jy wil om handel te dryf soos hierdie aanwysers vir hierdie Trading Strategie So om handel te dryf my Forex Trading Strategie Ek gebruik geen aanwysers. Ek don8217t algemeen soos die gebruik van Forex aanwysers, soos ek vind die data waardeloos, want hulle lag huidige prys. As jy wil wees in die oomblik en neem ambagte gebaseer op what8217s gebeur nou dan moet jy basis ambagte op huidige prys Aksie. Wat munt pare kan jy handel suksesvol met behulp van Forex Prys Aksie My Forex Trading Strategie sal werk op enige geldeenheid paar wat vryswewende en gereeld verhandel. Dit is omdat my metode is gebaseer op prys Aksie. Dit beteken dat jy kan hierdie handel strategie te gebruik om suksesvol te handel enige geldeenheid paar wat jy kry op jou forex platform. Dit gesê, ek persoonlik verkies om te konsentreer op 'n paar geldeenheid pare op enige gegewe tyd. Ek vind dit ook steurende om te probeer en hou van te veel pare in 'n keer. Ek handel hoofsaaklik die euro / dollar, USD / CAD en AUD / USD. Ek handel oor die algemeen hierdie munt pare soos dit is die mees voorspelbare en hul beweging is gladder. Jy don8217t vind ewekansige spronge tensy there8217s is 'n paar hoogs onverwagte nuus, wat is redelik skaars. Indien u verkies om 'n spesifieke Forex sessie handel soos die Londen, New York en Asiatiese sessie kies dan die belangrikste geldeenheid pare wat aktief by daardie tyd is. Prys Aksie Trading werk beter op lang tyd rame Aangesien hierdie Forex Trading System is gebaseer op die prys aksie wat jy kan enige tyd handel van een uur en hoër. Ek konsentreer hoofsaaklik op die een uur, vier uur en daaglikse kaarte. Dit is konsekwent die mees winsgewende soos die patrone is makliker om raak te sien en lei tot meer konsekwent winste. Tipes Prys Aksie Ontleding Primêr, ek gebruik twee soorte Prys Aksie Ontleding: ondersteuning en weerstand lyne. Kandelaar ontleding. Hoe om Trades Tik behulp My Forex Trading Strategie As gevolg van die onlangse ekonomiese onsekerheid en lande verloor hul kredietwaardigheid ens, geldeenhede aren8217t wat handel dryf as wat hulle normaalweg sou. Dit het gelei tot my terugskrywings uitsluitlik handel. Ek kyk vir 'n sterk omkeer Opstellings vorm bo-op my ondersteuning en weerstand gebied. Een keer 'n patroon vorm, wat 'n ommekeer aandui, stel ek 'n sneller prys en betree die handel. Ek neem 'n paar ambagte per week en gemiddelde ten minste 'n 80 wen koers. Trading Strategie Teikens en stop Teikens: My doelwitte is gemiddeld 80 pitte. Stop: My punte is gemiddeld 40 pitte. Hierdie teikens en stop verskil tydens verskillende marktoestande. Ek gewoonlik toelaat prys optrede om my doelwit te bepaal en te stop. Dit beteken dat ek sal die kerse te lees en my stop gebaseer op onlangse hoogtepunte en laagtepunte. 'N gemeenskaplike plek vir 'n stop sal wees bo of onder die mees onlangse hoë of lae. Hoe om die handel strategie Eers Rondom Nuusberigte Ek gebruik die Forex Calendar uit forexfactory om tred te hou van ekonomiese data te hou. Statisties Ek het gevind dat ek nie nodig het om te handel in 'n hoë impak nuusberigte te vermy. Trouens, deur die handel deur middel van die meeste nuusberigte, ek uiteindelik die maak van meer profit8230 8230 Hoekom is hierdie Banke en ander groot handel instellings miljoene betaal vir ontleders en data voed hierdie hulle toelaat om opgevoede raaiskoot maak oor die komende ekonomiese data. Hierdie raaiskote is opgeneem in die prys voor die data vrygestel. As 'n bedryf opstel vorme voor 'n belangrike ekonomiese data vrylating, kan dit 'n teken wees dat groot instellings posisie hulself vir die vrylating. As die prys aksie wat jy vertel om kort, daar is gewoonlik 'n rede Die enigste nuus wat ek vermy is onvoorspelbaar nuus of 'n baie hoë impak nuus, hier is 'vinnige lys: Toesprake deur sentrale bank leiers of politici. Rentekoers aankondigings of enigiets wat direk verband hou rentekoerse. NFP verslag, die naam verander 'n ruk gelede op die 8220Non-plaas werk change8221 verslag .. Jy moet ook kyk uit vir belangrike politieke vergaderings soos die G7 en G8-berade. Die onlangse G7-beraad in Junie 2015 het 'n baie onvoorspelbare bewegings in die euro. Vir die grootste deel, kan nuus veilig geïgnoreer word nie. Die enigste ding wat ek nie doen is tik 'n handelsmerk wat veroorsaak word deur 'n nuusvrystelling. Nuus gebaseer beweeg is geneig om vinnig ingegaan, sodat as ek 'n inskrywing sneller, ek verwyder dit voor 'n groot nuusvrystelling. Soos jy kan sien, my Forex Trading Strategie is eenvoudig en sal jou toelaat om pitte maak in enige marktoestande, met feitlik enige Forex valuta pair. Forex handel strategie 53 (Strategie vir EURJPY 15M) Deur swart op 23 Oktober, 2012-23 : 09. Ek ontwerp dit as 'n strategie op ActTrader (maatskappy ActForex). In 'n toets lopie op die maand begin 23/9/12 tot 23/10/12 (die laaste 30 dae) verdien ek 116 pitte met net een handel oop op 'n slag. Deur toe te laat soveel ambagte oop op dieselfde tyd as die strategie kan noem vir wees, ek verdien meer as 140 pitte. Dit is 'n toets lopie. Let wel: Ek was onseker van die Stogastiese ek moet gebruik, so ek het 'n vinnige stogastiese van 5/3/3. Dan verander ek die parameters net effens. Ek stel beide Stop en perk tot 30 pitte. Ek het die sleep stop af. Ek het ook 'n Martingale-agtige vermenigvuldiger van 2 wat op die volgende handel baie na 'n verlies van handel toegepas. Ek het 2 verloor ambagte en 9 wen ambagte. Een van die wen ambagte het 4 baie as gevolg van die vermenigvuldiger toegepas nadat die 2 verloor ambagte. Die uitslae was meer as 380 pitte vir die maand. Die laagste drawdown was -10 pitte. Volgende, ek getoets die afgelope maand (dieselfde tyd as met die USDJPY, bo) met behulp van die EURUSD. Ek gebruik almal dieselfde instellings behalwe ek gevind dat ek nodig het om die Buys ruil vir verkoop, en die verkoop vir Buys. Wat ek bedoel is, elke keer as die handel wou lank om te gaan, ek het dit kort te gaan plaas. En ek het die kortbroek gaan lank. Die resultate vir die EURUSD was 13 oorwinnings en 5 verliese met 'n ekstra 9 baie geskep as gevolg van die manier waarop die verlies van ambagte voorgekom. Die finale pitte was oor 360. Volgende, ek getoets GBPJPY. Ek moes die verlang en kortbroek terug te skakel na die manier waarop hulle was oorspronklik in die eerste toets hierbo. Daar was 6 oorwinnings en 5 verliese. Die finale pitte was net 38. Toets kan wild wissel van maand tot maand. Im gaan probeer toets terug 90 dae. Deur Gebruiker op 24 Oktober 2012 - 03, 01.A eenvoudige scalping Strategie artikel Opsomming: Die skep van 'n forex strategie hoef nie 'n moeilike proses wees. Vandag sal ons 'n eenvoudige scalping strategie met behulp van die Stochastics aanwyser hersien. Handelaars wat op soek is na scalping geleenthede nagaan in die Forex mark sal voordeel trek uit 'n voltooide handel strategie tot hul beskikking. Die aantal veranderlikes wat 'n strategie kan bygevoeg word is eindeloos, en dit is dikwels goed om 'n eenvoudige strategie op bystand te hê. Vandag gaan ons 'n eenvoudige stogastiese strategie wat gebruik kan word vir scalping trending Forex valuta pare hersien. So letrsquos te begin Die eerste stap om die handel 'n suksesvolle tendens gebaseer strategie is om die tendens te spoor Die tydperk 200 MVA (Gewone bewegende gemiddelde) is een van die markte mees gebruikte instrumente vir hierdie doel. Handelaars kan hierdie aanwyser voeg tot enige grafiek en bepaal of die prys is hoër of laer as die gemiddelde. As die prys is hoër as die MVA handelaars kan aanneem die neiging is en kyk om te koop. Hier het ons 'n 5minute AUDJPY grafiek vergesel met die 200 tydperk MVA kan sien. Gegewe die inligting hierbo, moet handelaars kyk na die AUDJPY koop solank dit bly trending hoër. As die tendens voortduur, verwag dat die prys bo die 200 tydperk MVA sal bly en nuwe hoogtepunte sal geskep word. Leer Forex ndashAUDJPY met 200 MVA (Grafiek geskep deur Walker Engeland) Een keer 'n tendens is opgemerk met behulp van die 200 tydperk MVA, en 'n verhandeling vooroordeel vasgestel is, sal handelaars begin soek na 'n tegniese sneller in die mark te betree. Ossillators is algemeen keuses, en SSD (stadige Stochastics) kan bygevoeg word om jou grafiek om presiese hierdie doel. Hier het ons die AUDJPY 5minute grafiek kan sien, hierdie keer met SSD bygevoeg. Aangesien ons die AUDJPY in 'n uptrend handelaars geïdentifiseer sal kyk om te koop wanneer SSD seine momentum terug in die rigting van die tendens terugkeer. Dit vind plaas wanneer die Groen k lyn crossover sal die Rooi D lyn onder 'n oorverkoopte vlak van 20. Hier vind u 'n paar voorbeelde van die verlede SSD CROSSOVER vind uit todayrsquos handel oor die AUDJPY. Let op hoe net koop posisies is wat geneem moet word oor lomp CROSSOVER as die uptrend voort. Op geen punt moet handelaars oorweeg die verkoop van die uptrend voort. Leer Forex ndashAUDJPY amp SSD (Grafiek geskep deur Walker Engeland) Soos met enige aktiewe mark strategie, scalping Forex tendense dra risiko. Dit is belangrik om te weet by voorbaat dat tendense uiteindelik hoef te beëindig. Scalpers kan 'n swaai lae of selfs die 200 tydperk MVA as plekke vir aftrekorders stel. In die geval dat die prys breek en begin die skep van 'n laer laagtepunte, sal handelaars wil enige bestaande lang posisies verlaat en kyk vir ander geleenthede. --- Geskryf deur Walker Engeland, Trading Instrukteur Om kontak Walker, e-pos wenglandDailyFX. Volg my op Twitter WEnglandFX. Toe te voeg aan Walkerrsquos e-pos verspreiding lys, kliek hier en tik in jou e-pos inligting. Belangstel in meer te leer oor forex en strategie ontwikkeling Teken vir 'n reeks van gratis ldquo Gevorderde Trading rdquo gidse, om jou te help om op hoogte op 'n verskeidenheid van handel onderwerpe. Teken hier aan om voort te gaan jou Forex leer nou DailyFX bied forex nuus en tegniese ontleding op die tendense wat die internasionale valutamarkte beïnvloed. Leer forex met 'n gratis praktyk rekening en handel kaarte van FXCM. The Eenvoudigste Trading Strategie. Ek gaan om te deel met jou een van die eenvoudigste handel strategieë wat jy ooit kon teëkom. Dit is gebaseer op die idee ldquoKISS - K eep ek t S implemente S tupidrdquo. Dit doesnrsquot enige fancy of ingewikkeld aanwysers behels ook nie betrek enige komplekse metodes. Na die lees van hierdie jy dalk wonder waarom dit didnrsquot by jou opkom of as dit regtig werk. Ek kan jou verseker dat as jy hierdie strategie presies volg soos hier verduidelik en ook voldoen aan n paar basiese reëls en voorskrifte, sal jy nooit 'n verloorspan week of 'n maand (daar kan min verloorkant dae een keer in 'n rukkie). So as jy gereed vir dit is, hier is dit goes - Eenvoudige bewegende gemiddelde 200 (vir rigting) Eenvoudige bewegende gemiddelde 10 (vir inskrywing) Tyd raam - Enige. Werk op 5 min, uurlikse en daaglikse kaarte. Dag handelaars kan gebruik 5 min kaarte, Swing handelaars kan uurlikse kaarte en langtermyn belegger gebruik kan daagliks kaarte gebruik. Item - Dit kan gebruik word vir enige geldeenheid paar, kommoditeit, indekse of voorrade. Lang Entry - Wanneer die prys kers sluit of is reeds bo 200 dag MA, dan wag vir die prys regstelling totdat prys daal tot 10 dae MA, dan wanneer die kers bo 10 dae MA sluit op die onderstebo, die voer die handel. Stop verlies sou wees wanneer die prys sluit onder die 10 dag MA. Kort Entry - Wanneer die prys kers sluit of is reeds onder 200 dag MA, dan wag vir die prys regstelling tot prysstygings tot 10 dae MA, dan wanneer die kers sluit onder 10 dag MA op die negatiewe kant, die voer die handel. Stop verlies sou wees wanneer die prys bo die 10 dag MA sluit. Limiet - Wins teiken sou wissel met elke item. Vir dag handelaars, ek stel voor wins teiken van 50 van die daaglikse Gemiddeld Trading Range van daardie item vir die afgelope maand. Eg - As EUR / JPY (my gunsteling op die oomblik) het daaglikse gemiddelde Trading Range van 120 vir die afgelope maand, sou ek raai wins teiken van 60 pitte per dag handel. Wins teikens vir ander items kan uitgewerk word op soortgelyke wyse. Dit sou 'n fout wees om dieselfde wins teiken vlakke vir al munt pare. In my opinie ooit geldeenheid het 'n ander persoonlikheid. Dit beteken dat die daaglikse handel reeks, wisselvalligheid, reaksie op enige nuus, ens is anders vir almal munt pare. 1. Volg die instruksies vir toegang en uitgang presies soos hierbo. Donrsquot tweede raaiskoot, of aanvaar / vermoed iets. 2. Vermy dit om die handel wanneer die prys is tydelik bo / onder 10 dag MA, maar die prys kers hasnrsquot nog nie ten volle gevorm. Tik die handel eers nadat die prys kers sluit bo / onder die 10 dag MA. 3. Afslag die handel onmiddellik wanneer die prys kers sluit bo / onder 10 dag MA in die teenoorgestelde rigting as die handel. Donrsquot bly in die handel wat dit om te draai in jou guns tel. 4. Moet nooit ooit handel in die teenoorgestelde rigting van die mark. maw donrsquot koop wanneer die prys is laer as 200 dag MA en verkoop wanneer die prys is hoër as 200 dag MA. 5. Neem winste wanneer limiet bereik. Donrsquot gulsig wees en hou op die verhoging van die teiken. Onthou-A voël in die hand is die moeite werd twee in die bos. 1. Vir forex dag handelaars, hierdie strategie die beste werk in die Londense vergadering as daar maksimum wisselvalligheid. Rondom 03:00-11:00 sou NY tyd beste tyd wees. 2. Aangesien hierdie strategie is gebaseer op suiwer tegniese ontleding, ek stel voor jy jou insette van fundamentele ontleding en nuus afskakel. Donrsquot toelaat fundamentele analise van die ambagte beïnvloed. Onthou-prys is altyd reg. Wat ook al van krag fundamentele ontleding of News het op die geldeenheid sal altyd weerspieël in die prys. 3. Donrsquot spring in die ambagte. Laat tyd toe vir die opstel word gevorm om. Daar sal altyd geleenthede beskikbaar wees. 4. hefboom is 'n stille moordenaar. Donrsquot gebruik oormatige hefboom vir verhandeling. Selfs die beste strategie in die wêreld sal nie verhoed dat jy die uitroei van jou aandele. 5. onthou-Net 5 van die dag handelaars geld maak konsekwent. En handel strategie is nie die nommer een rede hiervoor. Versuim om die strategie ten volle en nie as gevolg van die reëls en riglyne te implementeer is die nommer een rede vir verliese van meerderheid van die dag handelaars. Ek heg hierby skerm skote van kaarte wat die toegang en uitgang-seine vir verskillende geldeenhede en vir verskillende tydskale. Fig 1- Euro-dollar grafiek vir 14Feb 2013 toon wins van 50 pitte Fig 2- Euro-JPY 5min grafiek vir 14Feb 2013 toon wins van 60 pitte Fig 3- GBP-JPY 5min grafiek vir 14Feb 2013 toon wins van 50 pitte Fig 4- euro-dollar Hrly grafiek vir 22-31 Januarie 2013 toon wins van 200 pitte Fig 5- euro-JPY Hrly grafiek vir 04-15 Januarie 2013 toon wins van 300 pitte Fig 6- GBP-JPY Hrly grafiek vir 09-15 Januarie 2013 toon wins van 300 pitte soos blyk uit die screenshots, hierdie stelsel is nie 'n Heilige Graal van die saak, as 'n saak van die feit, daar isnrsquot enige Heilige Graal van handel strategie op enige plek. Elke stelsel het winsgewend en verloor ambagte. Maar soos hierbo gesien, in hierdie strategie, die wins uit die winsgewende bedrywe is kumulatief groter as die verliese van die verlies van ambagte. As 'n riglyn, het ek opgemerk dat daar ten minste 2-3 winsgewend dag handel dryf in enige gegewe week (50-60 pitte per handel met behulp van 5 min grafiek), 2-3 winsgewende swing ambagte beskikbaar in 'n maand (200-300 pitte per handel met behulp van 1 uur grafiek) en 1-2 winsgewende langtermyn ambagte in enige gegewe jaar (ongeveer 1000 pitte per handel met behulp van daaglikse kaarte). Die gebruik van klank geld bestuursplan kan jy terugkeer van 50-100 per jaar op jou bereiking van gelykheid. Dankie vir die tyd neem uit om hierdie artikel te lees. Hoop ek in staat was om 'n bietjie toe te voeg tot jou kennis is en wil julle almal baie geluk in jou handel Translate Russiese Goeie artikel. Wil jy asseblief kommentaar oor hoekom jy nie jou ambagte het sluit in Fig.2 en 4 wanneer die kers bo 10 ma gesluit. teen ongeveer 125,19 en 1,3453 onderskeidelik Dankie Auto1 vir jou kommentaar. Jou soektog is baie geldig en 'n belangrike deel van die strategie Ek het vergeet om by te voeg in my artikel. In Fig 2 en 4, beide die ambagte was reeds in wins. Daar is dus geen rede om die handel te sluit. Laat die handel voortgaan totdat ons beswil teiken (50-60 pitte vir dag handel soos in Fig 2 of 200-300 pitte vir swing handel soos in Fig 4) behaal. Slegs indien tendens omkeer, dan is die ambagte kan by inskrywing prys of 'n verlies, afhangende van die sluiting lamp van die ommekeer gesluit. Hoop ek het jou navraag beantwoord. Hierdie strategie, soos die ander Eenvoudige bewegende gemiddeldes of eksponensiële bewegende gemiddeldes strategieë werk slegs in omstandighede tendens mark. Dit is die grootste nadeel as die prys beweeg meer as 75 in die reeks bewegings en konsolidasies. Dit sal werk met 'n goeie geldbestuur vir 'n groot winsgewende handel te dek vir al die klein verliese uit die konsolidasie en wissel markte. Hoop dit help. Dankie doctortyby vir jou kommentaar. Soos jy tereg sê, hierdie strategie werk net in trending markte. Dis hoekom ek in my artikel na dag handel in Londen markte (3-11 vm New York tyd) as daar maksimum wisselvalligheid het genoem, dus verhoog kanse om meer winsgewend ambagte. Ook die risiko beloning verhouding is ongeveer 1 tot 4 wat wil toesmeer verloor ambagte. Cheers Net soos doctortyby gesê dit sal goed werk in trending markte, en sal heen en weer word whipsawed met baie verliese in wat wissel markte. Dit kan nuttig op die lange duur wees, maar Id probeer om 'n paar meer filters toe te voeg tot die valse seine hierdie soort strategie genereer in wat wissel markte :) Im 'n tendens handelaar myself te verminder, sodat die vermindering van vals tendens seine is van die uiterste belang. Goeie strategie. Van dit wat jy kan robot.1M amp 5M scalping System (scalping Paradise) skep geword Julie 2012 Status: Lid 9 Posts Hallo almal, Ek is redelik nuut tot hierdie ongelooflike forum, maar ek is loer hier vir die afgelope 12 maande net lees en lees en lees, sommige van julle op hierdie bord is net amazing. Terwyl die lees van het ek deur 'n draad wat in die asblik nou (dont weet hoekom.). Ek wil graag van hierdie stelsel met jou te deel en hoop ook dat ons kan begin help mekaar om hierdie stelsel selfs meer kragtig. Ek het die naam (of sê herdoop) hierdie stelsel as die scalping die Paradys wees. INSKRYWINGSVORM SIGNAL REËLS Long Handel CCI 170 Oor die 0 Line wys uptrend die eerste maatskappy wees om oor te steek CCI 34 Oor 0 lyn sowel wys uptrend MOET tweede tot in Cross dieselfde rigting RSI meer as 55 Dit ------ BAIE BELANGRIK Moenie ingaan As sy in tussen die 45-55 sone (45-55) gevaar Moet nie zONE sodra dit kruisies in dieselfde rigting te neem die handel. Kort Handel CCI 170 onder 0 lyn toon af tendens MOET kruis eerste CCI 34 onder 0 lyn toon af tendens moet oorsteek indien TWEEDE RSI onder 45 dieselfde as hierbo Dont handel wanneer dit in die 45-55 sone NOOIT HANDEL TEEN DIE 5 min tendens, as sy trending aF EN SY gee jou 'n UP SIGNAL dont neem hy sy A retracement wanneer dit kom neer weer te neem die sein. KYK vir laer laagtepunte en hoër hoogtes. LAAI DIE FINALE patroon en AANWYSERS reg onder Doen laat jou kommentaar (indien enige) van hierdie stelsel veel beter te maak. Aangesluit Julie 2012 Status: Lid 9 Posts Vind hieronder die grafiek vir 'n onlangse Kort handel sein dat dit voorsien word. As ek 'n bietjie meer gebly het. Dit sou meer pitte gegee. Aangesluit Julie 2012 Status: Lid 9 Posts Vandag Ek begin handel met behulp van hierdie stelsel en ek plaas my handel resultaat vir die eerste handel ek vandag gedoen het. Het jy 'n blik op die grafiek hieronder .. Sou meer gekry het. hehe. maar tevrede met wat ek het .. Hier is die handel wat ek gemaak .. geword Julie 2012 Status: Lid 9 Posts Enigiemand probeer nog hierdie stelsel. Aangesluit Februarie 2012 Status: Lid 61 Posts hi pipschase. did you tweak die instellings of is dit die finale stelsel. coz ek onthou hierdie draad en het 'n skoot maar ek verskuif na hoër tydraamwerk stelsels so kan dit nie probeer om vir 'n geruime tyd. thnks geword Augustus 2009 Status: Lid 155 Posts Hallo almal, Ek is redelik nuut tot hierdie wonderlike forum, maar ek is loer hier vir die afgelope 12 maande net lees en lees en lees, sommige van julle op hierdie bord is net amazing. Terwyl die lees van het ek deur 'n draad wat in die asblik nou (dont weet hoekom.). Ek wil graag van hierdie stelsel met jou te deel en hoop ook dat ons kan begin help mekaar om hierdie stelsel selfs meer kragtig. Ek het die naam (of sê herdoop) hierdie stelsel as die scalping die Paradys wees. Wat stel vir RSI wil net laat weet dat die oorspronklike draad, van Kanadese Dude, is nog beskikbaar op hierdie forum: Kragtige 1 Min scalping System (Fx Eerste) Ek het eers onlangs ontdek hierdie draad en is dit deur te lees. Ook afgelaai die lêers, wat daaraan gekoppel is (1) en my skerm lyk anders as joune, pipschase - net een CCI (die gekombineerde CCI 170 en CCI 34) en die RSI toon slegs een lyn, nie twee nie. Waarskynlik die beste vir my om die draad van die Kanadese dude lees al die pad deur, want ek hou van dit 'n baie, so ver. Intussen kan julle wat aanpassings youve het om dit (en hoekom) gelukkig pit jag, mense 95 van die mense glo nie 100 kan wen verduidelik, dis hoekom hulle verloor


No comments:

Post a Comment