Monday, October 17, 2016

Drie Swart Kraai Slegte Geluk

The Magic van Kraaie en kraaie Deur Patti Wigington. Heidendom / Wicca Expert Patti eerste keer ontdek kontemporêre heidendom in 1987, en het 'n aantal verskillende magiese en okkulte stelsels, insluitend Wicca bestudeer. Sy het haar eerste Tarot as 'n geskenk in 1988, en is die lees van kaarte sedert die tyd. Sy is 'n werklike derdegraadse Hoë Pries, en is die stigter van die klip sirkel tradisie, 'n Neo-Keltiese Heidense groep. Patti is 'n gevorderde vlak Reiki praktisyn, en gelisensieer Heidense geestelikes in die staat van Ohio. Sy was ook betrokke by die beplanning van Heidense gebeure in haar plaaslike gemeenskap. Haar vryskut werk het verskyn in 'n aantal van Heidense publikasies, insluitend Gaeas Cauldron, Llewellyns 2007 en 2008 Herbal Nakken en 2012 Sabbat almanak, en Heidense Ouerskap. Patti is die skrywer van verskeie boeke, insluitend 'n middel-graad roman oor tiener hekse, Summers Ashes (2007 Keene Publishing). In Desember 2016, sal sy haar BA-graad in Geskiedenis by Ohio Universiteit voltooi, en vier die vrystelling van haar boek The Good Witchs Daily Spel Boek van Sterling Publishing. Opgedateer 31 Augustus 2016 Crows en kraaie Hoewel kraaie en kraaie is deel van dieselfde familie (Corvus), theyre nie presies dieselfde voël. Tipies, kraaie is nogal 'n bietjie groter as kraaie, en hulle is geneig om 'n bietjie shaggier soek wees. Die kraai het eintlik meer in gemeen met valke en ander roofvoëls as die standaard, kleiner-grootte kraai. Daarbenewens alhoewel beide voëls het 'n indrukwekkende repertoire van oproepe en geluide wat hulle maak, aan die kraaie oproep is gewoonlik 'n bietjie dieper en meer roggelende klinkende as dié van die kraai. Lees verder onder die twee kraaie en kraaie het verskyn in 'n aantal verskillende mitologieë deur die eeue heen. In sommige gevalle is hierdie swart-geveerde voëls beskou as 'n teken van slegte tyding nie, maar in ander hulle 'n boodskap van die Goddelike mag verteenwoordig. Hier is 'n paar interessante kraai en kraai folklore na te dink: kraaie amp kraai in die mitologie In die Keltiese mitologie, die vegter godin bekend as die Morrighan verskyn dikwels in die vorm van 'n kraai of kraai, of gesien word vergesel deur 'n groep van hulle. Tipies, hierdie voëls verskyn in groepe van drie, en hulle word beskou as 'n teken dat die Morrighan kyk of dalk gereed om iemand te besoek. In sommige verhale van die Walliese mite siklus, die Mabinogion. die kraai is 'n voorloper van die dood. Hekse en towenaars is geglo dat die vermoë om hulself te omskep in kraaie en vlieg weg het, waardeur hulle kan vang ontduik. Die Indiane het dikwels die kraai as 'n bedrieër, baie soos Coyote. Daar is 'n aantal verhale oor die onheil van Raven, wat soms gesien word as 'n simbool van transformasie. In die legendes van verskillende stamme, is kraai tipies geassosieer word met alles van die skepping van die wêreld om die gawe van sonlig om die mensdom. Lees verder Onder Sommige stamme het geweet dat die kraai as Stealer van siele. Vir diegene wat die Noorse panteon volg. Odin word dikwels verteenwoordig deur die kraai gewoonlik 'n paar van hulle. Vroeë kunswerk beeld hom as hy vergesel deur twee swart voëls, wat in die Eddas word beskryf as Huginn en Muinnin. Hul name vertaal na denke en geheue, en hul werk is om te dien as Odins spioene. bring hom nuus elke aand uit die land van die mense. Waarsêery amp Bygeloof Kraaie soms voorkom as 'n metode van waarsêery. Vir die ou Grieke. die kraai was 'n simbool van Apollo in sy rol as god van profesie. Vir teken waarsêery gebruik te maak van voëls was gewild onder beide die Grieke en die Romeine, en Toordokters geïnterpreteer boodskappe wat gebaseer is op nie net die kleur van 'n voël, maar die rigting waaruit dit gevlieg. 'N Kraai vlieg in die oos of suid is gunstig oorweeg word. In dele van die Appalachian berge, 'n lae-vlieënde groep kraaie beteken dat siekte kom, maar as 'n kraai vlieg oor 'n huis en 'n beroep drie keer, wat beteken 'n dreigende dood in die familie. As die kraaie roep in die oggend voor die ander voëls 'n kans kry om te sing, sy gaan reën. Ten spyte van hul rol as boodskappers van verdoemenis en somberheid, sy slegte geluk om 'n kraai dood te maak. Indien jy per ongeluk dit te doen, jy veronderstel is om dit te begrawe en seker wees om te dra swart wanneer jy dit doen Selfs binne die Christelike godsdiens, kraaie hou 'n spesiale betekenis. Terwyl hulle verwys as onrein binne die Bybel. Genesis vertel ons dat nadat die vloedwater teruggetrek, die kraai was die eerste voël Noag uitgestuur uit die ark om die land te vind. Ook in die Hebreeuse Talmud, kraaie, word gekrediteer met onderrig mensdom hoe om te gaan met die dood toe Kain het vir Abel doodgeslaan. 'n kraai het Adam en Eva hoe om die liggaam te begrawe, want hulle het nog nooit so voor gedoen het. 5 Tipes Omens jy moet KnowFolklore en bygeloof Dit is baie moeilik om te sê waar folklore eindig en bygeloof begin. Wat word beskou deur sommige swaar is om te verdien wysheid of kennis kan waardeloos eie aardigheid na 'n ander te wees. So, eerder as om te probeer om uit te sorteer watter van hierdie basisse in werklikheid, en wat in fancy, Ive gelys hulle saam. Ek vra om verskoning vir diegene wat wil weet wat is wat. Jou uitspraak is waarskynlik so goed soos myne wanneer dit kom by hierdie sake. Folklore en bygelowe aangaande kraaie, het Kraaie en Magpies Kraaie is gebruik vir die doel van waarsêery sedert die tyd van die antieke Rome. Dit vind van 'n dooie kraai op die pad is baie geluk. Kraaie in 'n kerk erf is slegte geluk 'n Enkele kraai oor 'n huis bedoel slegte nuus, en dikwels voorspel 'n dood binne. kwota kraai op die grasdak, gou dood lig die latch. quot Dit was ongelukkig in Wallis om 'n kraai oor jou pad. Maar, as twee kraaie jou pad gekruis het, is die geluk omgekeer. quotTwo kraaie ek sien, baie geluk aan mequot in Nieu-Engeland het egter tot twee kraaie sien vlieg saam van links is slegte geluk. Wanneer kraaie het hulle hul stilgehou en gedempte tydens hul midsummers vervel, sommige Europese boere het geglo dat dit was omdat hulle voorberei het om te gaan na die duiwel om hulde te bring met hul swart vere. Dikwels, sal twee kraaie saam vrygestel word tydens 'n troue viering. As die twee vlieg weg saam, kan die egpaar vorentoe saam kyk na 'n lang lewe. As die paar geskei, kan die egpaar verwag om binnekort geskei ook. (Hierdie praktyk is ook uitgevoer met behulp van pare van duiwe). In Chinese mitologie is 'n driepoot kraai wat gebruik word om die Sun verteenwoordig (as gevolg 3 was die nommer vir lig en goedheid wat die son was die verpersoonliking van) Magpies is onheilspellend voëls, kan gebeure voorspel deur die grootte van die groep waarin hulle vlieg. (Kliek hier vir ekster telrympies) 'n spel van beskerming teen ekster was om jouself te steek, jou hoed in te samel om die voël of spoeg drie keer meer as regterskouer en sê duiwel, duiwel, ek daag jou. Dit was veral van toepassing as jy nie hou van die toekoms soos voorspel deur die tel van die Magpies. Magpies word daarvan beskuldig dat nie dra volle rou by die kruisiging. Omdat hulle gedra wit wanneer hulle veronderstel is om te wees nie swart, het hulle deur God vervloek. In Skotland, Magpies is vermoedelik so kwaad dat elkeen 'n druppel van die duiwels bloed onder sy tong wees. In Somerset (West Land van Engeland) locals wat gebruik word om 'n ui saam met hulle dra vir beskerming teen Magpies of kraai. In dieselfde gebied, inwoners gebruik om hul hoede te kraaie tip, ten einde nie te laat struikel. Kraaie is wat verband hou met die duiwel in baie dele van die Verenigde Koninkryk. In Yorkshire was kinders met die Groot Swart Bird bedreig wat hulle sou wegdra as hulle slegte was. Daar word gesê dat 'n baba sal sterf as 'n kraaie eiers gesteel. Kraaie word beskou as koninklike voëls. Legende het dit King Arthur verander in een. Alexander die Grote was vermoedelik gelei deur die woestyn deur twee kraaie gestuur uit die hemel. Die Toring van Londen huisves kraaie, en het vir meer as 900 jaar. Daar word gesê dat indien die kraaie ooit die toring te verlaat, sal Engeland val. Of, om meer presies te wees, as hulle die toring te verlaat, sal die toring val - en sedert die toring is (teoreties ten minste) wat gekoppel is aan die kroon van Engeland, sal die kroon val - en as die kroon val, dan die land moet val ook. As 'n kraai stellasies op 'n huis in Wallis, sal dit voorspoed bring aan die familie binne. In Skotland, 'n kraai omkring 'n huis het om die dood van iemand binne voorspel. Torings voed in die dorp se strate of naby neste in die oggend beteken gure weer gaan kom - gewoonlik storms of reën. Aan die ander kant, torings vlieg ver van hul nes beteken mooi weer. Torings gebruik om te vertel van 'n grondeienaars dood. Die nuwe grondeienaar sal onder 'n Rookery staan ​​en gee die nuus, gewoonlik die toevoeging van die belofte wat net sou hy en sy vriende toegelaat word om die voëls te skiet in die toekoms. 'n bose teken op sigself - as hy die seremonie verwaarloos, sal die voëls van die Rookery woestyn. Dit voorspel die verlies van die land en ondergang van die familie deur armoede. Die Franse het 'n gesegde wat kwaad priesters geword kraaie, en slegte nonne geword eksters. Die Grieke het quotGo die Crowsquot dieselfde manier waarop ons sou sê quotGo om Hell. quot die Romeine gebruik die uitdrukking quotTo Pierce n kraai eyequot met betrekking tot iets wat byna onmoontlik om te doen was. 'N Ierse uitdrukking, quotYoull volg die Kraaie vir itquot beteken dat 'n persoon iets sou mis nadat dit weg was. Die uitdrukking, quotI het 'n appeltjie met youquot gebruik te word quot Ek het 'n kraai op te tel met youquot. Om saad te beskerm, skiet torings en aas kraaie. Te beskerm jong voëls, skiet Jays, kraaie en eksters. En vir die beskerming van swakkeling lammers moet kraaie geskiet. Verwysings vir hierdie versameling van folklore en bygeloof sluit stories wat ek gehoor het, e-pos mense het my met betrekking hul, of hul grootouers gestuur, herinneringe oor kraaie, en die volgende boeke: Folklore, mites en legendes van Brittanje uitgegee deur Readers Digest, in 1973 Boek van die Britse platteland ook gepubliseer in 1973 die folklore van voëls deur Laura C. Martin, wat gepubliseer is deur die Globe Pequot Press, in 1993Crow Gees Animal Christine 29 Augustus 2016 Ek is 'n diep glo van 'n gekoppel universe8230past a en huidige life8230 Dit is ons almal verbind in een of ander manier aan mekaar. Ek het die gees van diere het in my lewe always8230one of ander manier. As kind was dit perde en dogs. As n adolessent hawks. As 'n volwassene sekere mense kom in en uit my lewe toe die trek of behoefte die grootste is. My sterreteken is Skerpioen wat ook die draak sign8230in hierdie middel jare het ek die Phoenix geword as die lewe so dramaties verander het vir me. but twee constaints8230are honde. there absolute toewyding en onvoorwaardelike love8230and birds..doves, kraaie, kraaie. Die laaste is baie belangrik op die oomblik. Duiwe die simbool van toewyding en liefde. Kraaie is my mystics..the skakel na life8217s magie. Maar ook as wyse oë. Seek life8217s raaisels, kry kennis met oop oë om die mense rondom jou. Omhels jou wêreld en alles wat daarin is 8230 Maria September 2, 2016 U my inspireer. Ek is ook 'n Skerpioen, en die laaste 7 jaar voëls was. Mees onlangse kraaie, Aanvanklik was ek bang, want jy weet wat die algemene wêreld dink van Kraaie. Ek dink hulle bring vrede en transformasie. Ek dink daar is 'n baie om te leer uit hulle. Ek sien uit daarna om te sien hoe hulle alledaagse nou. Crystal 24 Augustus 2016 het 'n paar swart kraaie vlieg oor my, vang my aandag. Een het 'n stukkie kos in it8217s mond terwyl die ander gevolg het. Ek mondelings erken dat hulle die mense met wie ek was met. Onmiddellik na ek genoem Iets oor iemand wat geslaag (byna 'n jaar vroeër). Ons toevallig in die presiese parkeerterrein waar ons laas gesien in die lewe te (hierdie persoon het nie lief vir my wanneer die lewe lyk). Skielik trap ek op 'n klein rots en beland breek my enkel en my been (ernstig). Dokters het gesê hulle tipies sien hierdie tipe van breek in 'n hoë impak crash / sport. Hulle kon dit nie verduidelik. Beland in die ER en moes onmiddellike chirurgie het. Let wel: Ek het net 'n 8220learning jou energie gifts8221 seminaar dae voor die voorval, waar ek meegedeel dat ek 'n engel en dit is voorgestel dat ek het 'n direkte verbinding met Meteteon ek nie my gees dier weet nie en dit is al die nuwe vir my, maar my aanvoeling is skree dat daar word gesaai ding aan die gang. Wat as daar iets kan dit beteken positiewe / negatiewe priyam 16 Augustus 2016 It8217s 'n enkele kraai cawing baie sit by boom in die voorkant van my huis en dit volg my oral kan Enige 1 laat my weet waarom dit begin cawing sien my crowspiritsings 23 Augustus 2016 dit is erken jou teenwoordigheid en om jou te laat weet dat dit bewus is. Dit waarskuwings ook alle ander wesens om jou teenwoordigheid, maar dit wil ook om bewus te wees daarvan en aandag te gee aan sy aandag van jou. Dit veroorsaak dat ek vermoed dit het gekies om jou totem diere en daad wees as 'n riglyn om / vir jou. Lori 14 Augustus 2016 het ek gedroom van 'n kraai skeur die wisser af my car. I kon sy gesig in zoom vorm te sien. Daar is altyd 'n gewemel van hulle óf 4 huise op of twee. Die ou man oorkant die straat het net verby 'n maand gelede, maar die droom was net gisteraand Kathy 29 Augustus 2016 hulle sê kraai onthou mense voorkoms, faces. Unlike ander diere. Ook hulle hulle die slimste birds. People vind hulle irriterende, ek weet hulle kan beteken nie. Toe kyk ek meer in hulle, het ek hulle amazing. When my kat is buite sy dont like die kraaie. Ek hoor hulle squawking, hulle waarsku die kat. om terug af. En waarsku die ander birds. The kraaie Een swart kraai, slegte geluk vir my. Twee swart kraaie, baie geluk vir my. Drie swart kraai, sal 'n seun gebore in die familie. Vier swart kraai, sal 'n dogter gebore in die familie. Vyf swart kraaie sal 'n begrafnis in die familie wees. Ses swart kraaie, as hulle vlieg kop op, 'n skielike dood. Sewe swart kraaie met hul sterte teenoor jou, dood binne sewe jaar. Daar was 'n jong man, nie so lank gelede, wat vir jare op die see was. Hy was getroud, maar het geen kinders. Hy was een van die mees begeesterde mense wat jy ooit gesien het. Hy gebruik om te kla van sy drome. Hy het gesê, 8220All gelyktydig verlede Sondag was ek in die lug, en ek het die vaartuig Ek was in die gang teen groot spoed, maak vir 'n berg, en Ek het probeer om so hard as wat ek kon om haar uit die berg hou. Ek don8217t glo ek aan die slaap was glad, ek kon dit so duidelik sien. Ek het saam in die lug, op soek na sewe swart kraaie al die tyd. Ek het duiselig, en die vaartuig het voorgekom om op te verlaag om die aarde. Die vaartuig verlaag binne 'n paar honderd voete van die aarde, en ek sien wat ek gedink het was feetjies. Ek het gedink ek het daar vir dae in die waarheid nie, was dit vir my ek het daar drie dae lank nie, en dat ek kon die feetjies met rou klanke tekens van 'n kis hoor. Ek het gesien hoe en gekyk, en het sewe kraaie op die kis. Dit het gelyk asof hulle op pad was om iemand te begrawe. Terwyl die kis gaan die sewe kraai vlieg en bursted, en die hemele is sterker verlig as deur die son. Toe ek uit die oog feetjies verloor, maar het 'n paar groot reuse in wit loop oor, en daar was 'n groot troon met 'n dak om dit te. En alles op een slag ek was in totale duisternis, maar ek kon hoor dinge wapper oor, wat deur die lug. Toe sien ek die maan stygende en al die sterre, en alle vorme van voorwerpe wat deur die lug. En een het na my gekom, en sy hand op die skouer en sê: 8216Prepare ons tegemoet om te morrow.8217 Na dat alles weer donker het. Die eerste ding wat ek het geweet ek was in 'n skip stuur, en die sewe swart kraaie was voor my. Ek het 'n groot moeite gedoen om my skip te stuur. En as ek gaan op die vaartuig getref 'n toring en ontplof, en ek wakker word. Hierop het ek uit die bed gespring, lyk baie pale.8221 Ek het hom op die strand by 11.30, nadat hy het vir my gesê dit, toe hy huis toe gegaan. Toe hy by die huis kom kon hy sewe swart kraaie op die huis te bekyk. Ander mense kan die kraaie sien, maar kon hulle nie tel nie. Hy het gesien dat hulle al sit kop op. Hy het in die huis, en sê: 8220There is iets in hierdie kraai, Jane hulle sien op die roof.8221 Sy het geskreeu en uitgehardloop en kyk, maar kon nie die sewe sien. Daarna het hy didn8217t lyk om homself te wees, al is daar niks verkeerd met hom. 'N Week daarna het ek uitgegaan op die Sondagoggend na ontbyt, en daar was 'n stoel op die strand, en daarop sit hierdie man, Johnny, en 'n ander man. 8220Why, Johnny, jy lyk baie bleek, 8221 Ek het gesê. 8220Do I8221 het hy gesê. 8220Yes inderdaad wat jy doen, 8221 Ek het geantwoord. 8220Well, ek don8217t weet, het ek het so dreams.8221 8220What sal hulle gewees het, then8221 ek gevra. 8220That Ek was in 'n full-getuig skip, met al seile stel ek was alleen, maar kon niks sien nie, net sewe swart kraaie. Ek getel nie, maar my vrou kon niks sien nie, maar sy kon hoor something.8221 Daardie selfde dag, toe hy huis toe gegaan, sê hy vir sy vrou: 8220Ah, Jane, daar is iets wat oor my, 8221 en hy het dood neergeval . Terme Toestand Baie dankie Ons wil graag jou terugvoer Baie thanks13 voël bygelowe Deur Daniela Ogden hoor Ter ere van Vrydag die 13de, hier is 'n 13 voëls bygelowe. Het jy al gehoor van 'n ander As 'n voël poops op jou kop is dit 'n teken van goeie geluk. Don39t 'n matroos as jy 'n albatros dood te slaan soos bygeloof verklaar jy sal verdwaal op see (ons dink net jy shouldn39t op beginsel). Dit is 'n goeie geluk as 'n Blackbird maak 'n nes op jou huis. As jy sien 5 kraaie, sal siektes volg sien 6 kraaie en die dood sal volg. Om te verhoed dat slegte geluk tip jou hoed as jy 'n ekster sien. Wat jy ook al doen om 'n Robin sal met jou gebeur nie, so lekker wees Dit is slegte geluk aan 'n uil sien gedurende die dag. A Kingfisher is 'n baie gelukkige voël. Drie seemeeue vlieg saam, direk oorhoofse, is 'n waarskuwing van die dood gou te kom. Mossies dra die siele van die dooies, it39s ongelukkig om een ​​slag (weer, ons dink die moord op 'n voëls is verkeerd). Wanneer 'n swaan lê sy kop en nek terug oor sy liggaam gedurende die dag beteken dit 'n storm kom. Na 'n Wren sal ongeveer een verhoed verdrinking. 'N voël wat vlieg in 'n huis voorspel 'n belangrike boodskap. Maar, as die voël sterf, of is wit, die voorspel die dood. Deur Daniela Ogden Register vir die Audubon Kalifornië Vergadering Die Vergadering is 'n opwindende geleentheid vir jou om lede van regoor die staat om voëls die Sierra ontmoet, verken bewaringspraktyke, deel stories, en vestig peer-to-peer vennootskappe. Hoe jy kan help, nou


No comments:

Post a Comment