Tuesday, October 11, 2016

Forex Trading Excel Templates

Nodig, Excel Trading Journal Sjabloon. pls My joernaal is soortgelyk aan joune, maar waar u 'n kiekie / gif te teken - ek het 'n video w / kommentaar. Ek spaar jou tyd deur nie hoef te tik hoekom, sentiment ens Ek het net die kommentaar aan te teken. Ek het nie die uitgang te teken - al is ek al gee 'n paar gedagtes om dit te doen en te inkorporeer in die joernaal. Ook, kan jy wil om iets soortgelyk aan wat Que ontwikkel inkorporeer. www. forexfactory / showthre. lcpost1498429 in jou joernaal. Ek ujse 'n soortgelyke, maar is besig met die integrasie van vraag gevra weergawe soos dit is beter om my weergawe. In die handel, is daar geen bullshit. Jy óf geld maak of jy dit nie. Aangesluit November 2009 Status: Lid 13 Posts dankie vir die poste, dit is 'n groot hulp geword November 2014 Status: Junior Lid 2 Poste Dit is die presiese onderwerp Ek is op soek na wat ek nagegaan uit beide van jou handel tydskrifte wat is redelik reguit vorentoe gegaan. Ek sou 'n mens wat ek kan aanpas watter strategieë Ek gebruik en wen verhoudings ens graag .. Is daar iemand weet as daar een rond dryf daar buite geword November 2011 Status: Lid 1160 Posts Google dit, daar is 'n hele paar wat goed is. Lede moet ten minste 0 geskenkbewyse te plaas in hierdie draad. 0 handelaars lees nou Forex Factoryreg is 'n geregistreerde handelsmerk. Verbind Oor Produkte WebsiteAn Excel gebaseer Forex Trading Journal Spreadsheet. vir alle Forex valuta handelaars Volg jou prestasie vir alle 8220Currency Pairs8221, plus (7) bykomende (aanpas) dop kategorieë. Uniek vertoon uitleg en maklik om te gebruik 8211 selfs vir basiese Excel gebruikers. Volg en te analiseer beide PampL en pitte 8220At-'n-Glance8221 die lig van al prestasie statistieke. Images: TJS Tuis Menu 8211 al velle is mooi georganiseer deur kategorie. Belê in jou forex besigheid te begin die dop van jou ambagte vandag Volledige pakket, eenmalige fooi, 'n lae prys Gratis onbeperkte ondersteuning Koop TJS Elite GT Forex 8211 99Free Excel handel log sjabloon Ive het hierdie handel log saam in Excel - het gedink dat sommige van julle mag vind dit nuttig. Neem 'n blik op die meegaande woord lêer as Theres 'n paar los punte. Hopelik sal dit ontwikkel en weer geplaas van tyd tot tyd. Rogh T2W wysig Op versoek van Rogh, die eerste weergawe van die bogenoemde sjabloon verwyder - as daar 'n meer up to date weergawe is - asseblief scroll down Geredigeer deur timsk 7 Maart 2011 by 11:37. Rede: Bygevoeg wysig op operational versoek van die volgende lede soos hierdie post: timsk 4 Maart 2011, 12:03 geword Desember 2010 Re: Gratis Excel handel log sjabloon (V3) Hier is die nuutste weergawe van 'n gratis Excel hulpmiddel ek ontwikkel om elke analiseer ambagte risikofaktore, in die vorm van beloning / risiko verhouding en R verskeie. Dit is ook sy bruikbare wanneer die toets van nuwe handel stelsels om hul verwagting meet. Voel vry om dit te gebruik as jy wil. Dit is nie 'n groot vir intraday handel dryf as dit te lank neem om insette data, maar vir kwartaal ambagte langer help my om bedag kapitaalbeskerming wees. 'N Paar punte: Die aanvanklike inskrywings is fiktiewe net gebruik word vir die toets (Dit sal beter wees om net te vervang hulle eerder as om hulle te verwyder en risiko verloor die formules). Die geel kolomme is die enigstes wat data insette verg. Cell fout boodskappe (bv div / 0) het betrekking op leegmaak of 0 inhoud selle en reg te stel hulself op ooreenstemmende data entry. 'N Paar kolom verduidelikings: Beloning / risiko verhouding het 'n verhouding wat deur baie beleggers om die verwagte opbrengste van 'n belegging ten bedrae van risiko onderneem om hierdie opbrengste te vang vergelyk. Hierdie verhouding is wiskundig bereken deur die bedrag van die wins die handelaar verwag het toe die posisie is gesluit (dit wil sê die beloning) te deel deur die bedrag wat hy of sy staan ​​om te verloor as die prys beweeg in die onverwagse rigting (bv die risiko). www. investopedia / terme / fooie r / riskrewardratio. asp ComStamp Kommissie plus seëlregte. (Kommissie vasgestel op 2x8. Seëlregte 0.5 van die aankoop koste) Netto P / L wins of verlies insluitend kommissie en fooie. R verskeie R meerdere: PampL gedeel deur die aanvanklike risikobeoordeling. Jy wil hê dat jou verliese te 1R of minder wees. Dit beteken dat as jy youll sê kom uit 'n voorraad wanneer dit daal 50-40, dan is jy eintlik kry wanneer dit daal tot 40. As jy uit wanneer dit daal tot 30, dan is jou verlies is veel groter as 1R. Die twee keer wat jy van plan was om te verloor of 'n 2R verlies. En jy wil hê dat die moontlikheid ten alle koste vermy. Jy wil hê dat jou winste te ideaal veel groter as 1R wees. Byvoorbeeld, jy 'n voorraad te koop teen 8 en beplan om uit te klim as dit daal tot 6, sodat jou aanvanklike 1R verlies is 2 per aandeel. Jy maak nou 'n wins van 20 per aandeel. Aangesien dit 10 keer soveel as wat jy van plan was om die risiko wat ons noem dit 'n 10R wins. www. iitm / SM-risiko-en-r-multiples. htm Verwagting Gemiddeld (gemiddelde) van die R-veelvuldige. Verwagting gee jou die gemiddelde R-waarde wat jy kan verwag van die stelsel oor baie ambagte. Anders gestel, verwagting vir jou vertel hoeveel jy kan verwag om te maak op die gemiddelde, per dollar gewaag, oor 'n aantal ambagte. In die hart van enige handels - is die eenvoudigste van alle conceptsthat die bottom-line resultate moet 'n positiewe wiskundige verwagting wys sodat die handel metode om winsgewend te maak. Hoop jy vind dit usefulCreating en die handhawing van 'n forex joernaal is een van die belangrikste stukke van die legkaart van professionele forex. In today8217s les, gaan ek vir jou 'n handel tydskrif vir al jou ambagte te meld gee. Ek waarborg dit sal jou handel en ingesteldheid help. In verlede week se artikel bespreek ek hoe 'n tipiese dag in die lewe van 'n professionele forex handelaar is soos. Ek gaan eers aan jou te verduidelik hoekom 'n forex joernaal is noodsaaklik om 'n professionele handelaar, en dan gaan ek jou wys wat my handel tydskrif lyk sodat jy 'n idee van hoe om jou eie te maak. Teen die einde van hierdie artikel sal jy in staat wees om jou eie forex joernaal te skep, en dit is 'n groot stap in die rigting om 'n professionele handelaar. As jou ongeduldig en Can8217t wag tot die einde van hierdie artikel. Jy kan my Forex Trading Journal aflaai hier 8211 ek al my Trades Die gebruik van hierdie sigblad. Maak asseblief 'n kommentaar na die lees van hierdie artikel en klik op die Facebook 8216Like Button8221 Betaal dit vorentoe en deel dit rond met ander handelaars. Hoekom moet ek 'n forex joernaal Nial Eerstens, 'n handels joernaal moet jy omdat jy nodig het om jou handel prestasie met verloop van tyd op te spoor. Baie aspirant handelaars kry wat vasgevang is op die resultate van elke individuele handel egter die professionele handelaar weet dat hulle handel prestasie word gemeet oor 'n lang reeks van bedrywe, nie net een of twee. So, dit is belangrik om 'n manier om jou resultate te spoor sodat jy kan sien hoe jy doen oor 'n reeks van bedrywe het, dit kan jy nie kry wat vasgevang is op 'n individuele handel. Jy kan dink jou handel tydskrif as 'n konstante en tasbare herinnering dat jou handel prestasie word gemeet oor 'n reeks van bedrywe. Met hierdie tipe van herinnering is baie belangrik, veral vroeg-op in jou handel loopbaan, dit help hou jou gefokus en dit help om enige emosie wat jy dalk heg aan enige een handel te verwyder. Volgende, die ontwikkeling van 'n bewese rekord is iets wat jy moet trots en plesier te neem om dit te doen. As jy 'n tasbare rekord wat jou vermoë konsekwent en gedissiplineerde verloop van tyd te wees wys, jy is nie wil mors op hierdie vertoning van geestelike krag deur die pleeg van emosionele of dom handel foute. Op hierdie manier, 'n handels joernaal werk om julle verantwoordelik hou, jy iets moet aanspreeklik teenoor as jy handel te wees, want daar is nie 'n baas wat oor jou skouer dreig om jou te brand as jy dit nie doen nie XYZ presies reg. As jy hoef nie 'n klomp geld om handel te dryf met, die skep van 'n bewese rekord wat in ooreenstemming handelsresultate toon oor 'n lang tydperk van die tyd is 'n bewys dat jy kan handel, en as jy dit bewys kan jy mense om jou te finansier vind. So, as ons nou kan sien, die skep en handhawing van 'n forex joernaal is 'n belangrike element van enige effektiewe forex plan. Ten slotte, as ons in die afgelope weke artikel bespreek oor 'n dag in die lewe van 'n pro handelaar, jou handel moet 'n roetine te wees. Die skep en instandhouding van 'n handel tydskrif gee jou die struktuur wat nodig is om jou handel roetine op te bou en dit help ook om jou te ondersoek en te fokus op elke individuele element van 'n handelsmerk, wat ons hieronder sal bespreek. In wese, Forex sukses is die resultaat van besig met 'n baie van die dinge op die regte manier elke keer as jy met die mark, en 'n forex joernaal help jy alles doen op die regte manier elke keer as jy handel dryf. Wat moet my handel tydskrif sluit en hoe maak ek een Die foto's hieronder is werklike skerm skote van my handel tydskrif. Ek het byvoorbeeld handel parameters onder elke opskrif net vir demonstrasie doeleindes is dit 'n werklike handel wat ek het wasnt ingevoer, maar dit was 'n goeie prys handel aksie opstel. Dit is egter dieselfde handel tydskrif ek gebruik, kan jy dit ook gebruik as jy wil, of af te stel dit aan jou begeerte. 8211 Entry datum: Dit is selfverduidelikend die datum waarop jy die handel aangegaan, die datum wat jy gevul het is wat jy hier wil (indien die bevel geraak gevul). As die volgorde nooit gevul kry net verwyder dit uit jou joernaal. 8211 Sekuriteit / FX paar: Die spesifieke sekuriteit verhandel, sal hierdie óf 'n geldeenheid paar of Gold / Silver vir die meeste van ons. As jy onseker is watter geldeenheid pare is die beste om handel te dryf, check hierdie artikel: beste Forex valuta pare om handel te dryf 8211 Entry B / S: Hier betree of jy gekoop of verkoop en teken die spesifieke vlak / prys wat jy by geloop. 8211 Beplande Stop en beplande teiken: Jy sal jou voorafbepaalde stop en teiken prys gestel in hierdie bokse. Dit is baie belangrik om vooraf te definieer jou stop vlak en teiken vlak. As jy het 'n pre-bepaal dat jy jou stop sal roete, kan jy net tik iets in hierdie boks beskryf jou roete metode, byvoorbeeld jy dalk tik 8220trail stop elke keer handel beweeg 1 keer risiko in my favor8221. 8211 moontlike risiko: Hoeveel geld kan jy verloor op die handel 8211 Moontlike Beloning: Hoeveel geld jy mik op die handel 8211 Posisie grootte te maak (baie): Jou posisie grootte op die handel, of die aantal mikro / mini / standaard baie verhandel. Forex posisie sizing: Vir meer inligting oor die posisie grootte kliek hier leer. 8211 Afsetprys: Wat is die prys het jy eintlik die handel in Om te leer oor die verlaat ambagte kliek hier verlaat: weet wanneer om em Hou, weet wanneer om em vou. 8211 Pips / -: Hoeveel pitte jy opgedoen of verloor op die handel. 8211 Totaal P / L: Hoeveel totale geld wat jy gemaak of verloor op die handel. 8211 Beplande R: R: Wat was die pre-gedefinieerde risiko beloning verhouding van die handel 8211 Werklike R: R. Wat het die risiko beloning verhouding eintlik uiteindelik 'Dit is belangrik, as jy Arent die bereiking van 'n risiko beloning van 1: 2 of meer op jou wen ambagte, sal jy sien dat met verloop van tyd sy baie hard om geld te maak in die markte. Ook, sal jy agterkom dat as jy wins te neem voortydig hierdie grootliks verlaag jou risiko. beloon verhouding, en natuurlik as jy 'n risiko wat groter is as wat jy beplan het dieselfde ding gebeur nie. 8211 Exit: Datum die handel gesluit. 8211 Setup: Wat was die opstel / waarom het jy die handel Het jy handel 'n geldige prys aksie handel strategie Finale gedagtes Dokumentasie jou forex resultate te neem is 'n noodsaaklike komponent om besig om 'n professionele forex handelaar. As jou handel tydskrif vorder oor 'n reeks van bedrywe, sal jy begin om die betekenis van dit meer duidelik te sien. Die krag van risiko beloning en geldbestuur sal verblindend duidelik geword vir jou as jy kyk oor jou handel tydskrif na 'n paar maande gaan deur. Met hierdie tasbare bewysstuk om uitdruklik wys jou hoe dissipline en geduld afbetaal met verloop van tyd, is 'n kritieke element vir die bereiking van en die handhawing van die regte forex ingesteldheid. Die realiteit van forex is dat op 'n stadium op jou reis om te leer hoe om handel te dryf, jy absoluut moet uitvind 'n manier om 'n gedissiplineerde en georganiseerde handelaar geword, anders sal jy eenvoudig nie suksesvol in die markte. Die skep en noukeurig die handhawing van 'n forex joernaal is die vinnigste en mees doeltreffende manier om te ontwikkel in 'n gedissiplineerde en winsgewende Forex handelaar. Jy kan die forex joernaal wat ek gebruik 8211 Klik hier om af te laai die forex joernaal sigblad uitblink lêer (jy sal MS Office nodig om hierdie lêer oop te maak) af te laai. Praktiese buddy 8211 jy hou die goeie dinge kom 8211 Ek persoonlik wil dankie, want ek gaan uit niks oor handel sonder om te weet om besig om 'n trdaer met goeie resultate 8211 It8217s al te kliek, dit is net nog 'n bietjie van die praktiese help8230 Thanks alot Nial, Jou 'n wonderlike mentor en ek kan nie glo die free stuff wat jy weg hier gee. Ouens, ek handel en hierdie sjabloon wat Nial jou gegee is awesome in baie maniere. Laat my verduidelik kortliks: Nie net het dit julle verantwoordelik te maak, dit gee jou 'n thorugh handel plan. Te veel amateur handelaars sit geld in die mark en dink daar gaan om ryk te word op 'n handel. Selfs meer painfiul is die feit dat hulle dink daar rekeninge sal verdriedubbel of selfs quadruple in een handel. Hierdie sjabloon sal jy leer konsekwentheid, en sal jou oë op te lei om altyd te sluit op presies waar jy geloop / uitgang 'n handelsmerk in terme van neut waarde. Dit sal julle kry uit die gewoonte om te dink oor geld en kyk na die FX mark meer versigtig TERME van waarskynlikheid. Dit sal jou ook leer om wins te neem sonder om gulsig. Ouens, ek kan nie genoeg hoe handel is 'n marathon nie 'n naelloop dus moet oppas en al die inligting wat Nial is weggee gebruik te beklemtoon. Ek het 'n paar top handel professionele gesien en laat my wees eerlik, hulle dink TERME van veiligheid en nie risiko. Wees veilig en gebruik van hierdie instrument te jou voordeel. Dit is dood maklik om die volle voordeel os hierdie sjabloon asb sien Nial8217s les oor Risiko te beloon sien, becasue wys jou hoe jy kan verloor baie meer ambagte as jy wen en nog 'n wenner Nogmaals dankie Nial, God Bless Dit is 'n juweel. My eie tydskrif is te ingewikkeld, omdat hy baie gedetailleerde, dit is. Ek gebruik selde die ekstra data wat ek imput en boonop is dit handleiding (potlood op papier) eerder dat electronic8230 ou tegnologie, maar dit doesn8217t afgaan. Baie dankie vir jou konstante lesse. Jou bydrae tot my is van onskatbare waarde en as sodanig neem jou raad en implementeer dit as deel van my handel. Dankie vir hierdie artikel oor die handel tydskrif. Nice oneTrading Plan 8211 byvoorbeeld / template / aflaai Onder die volgende uittreksel, you8217ll 'n voorbeeld handel plan sjabloon vind. Dit moet gebruik word as 'n riglyn vir die tipe inligting wat jy mag wens om op jou eie gedetailleerde handel plan in te sluit. Maar elkeen van die volgende afdelings moet in een of ander vorm aangespreek word. A handel plan kan so eenvoudig of so kompleks as wat jy wil (of moet) dit moet wees nie. Natuurlik, as it8217s te eenvoudig, jy kan nie genoeg inligting om suksesvol te implementeer belangrike punte, reëls (en / of) strategieë tydens elke handel sessie het. Aan die ander kant, as it8217s te ingewikkeld, kan jy dit moeilik vind om te voldoen aan en af ​​te sien met behulp van dit geheel en al. Die belangrikste punt van 'n verhandeling van plan is om jou kalm en ontspanne te hou tydens 'n handelsmerk, soos al denke moes gewees het gedoen voor jou inskrywing 8211 nie tydens jou handel. Professionele handelaars is ontspanne en saamgestel wanneer handel. Amateurs is senuweeagtig voor die handel en roekelose tydens die handel. Hou jou handel plan dinamiese dit gaan verander (net) wanneer jou ervaring en kennis van die markte (groei), en jou handel aktiwiteite amp data-analise vertel jy so8230 doen, maar nooit in 'n ambag of handel sessie Sodra jou handel plan is voltooi, you8217ll vind dat handel sal meer objektief te word, sal jy minder emosioneel wees, en jou ambagte sal meer selektief wees. Dit sal struktuur en organisasie toe te voeg tot elke handel sessie. Dit sal jou bondgenoot wees wanneer hulle met onverwagse beweeg in die mark, eerder as om ongeregverdigde besluite wanneer 'n bedryf gaan nie soos verwag. Hou by die klassieke mark gesegde, Jou beeld sjabloon Klik Plan.8221 Trading Plan 8220Plan Jou Handel en Handel te laai (dit is 'n Microsoft Word-sjabloon). Klik om sjabloon gtgt Close af te laai - sjabloon Voorbeeld Trading Plan Ek het besef dat Trading is een van die mees uitdagende en lonende beroepe op aarde. Ek verwelkom die uitdaging, en deur middel van onderwys, konsekwentheid amp volharding, 'n spesifieke handel plan, behoorlike ingesteldheid en die regte gereedskap, sal ek die uitdagings te oorkom en te slaag en voorspoedig wees in finansiële handel arena. Dit sal jou toelaat om my eie pad en bestemming te regeer sonder om te vertrou op iemand anders vir my welstand. Wat is my benadering: My begin benadering is om voordeel te trek uit kort termyn tendense in die aandelemark, terwyl die gebruik van die daaglikse (grafiek) tydraamwerk om te soek na moontlike 8220Swing8221 ambagte wat gehou sal word vir 'n 'n paar dae, moontlik weke of totdat die tendens geëindig of my teiken doelwit bereik is. Sodra ek konsekwentheid in hierdie minder gereeld tydraamwerk vind, sal ek probeer om my sukses te dupliseer op die meer gereelde intraday tydsraamwerke. Maandeliks 8211 Om nooit toelaat dat 'n 8216planned8217 geleentheid pas. Om my verhandeling van plan te volg sonder voorbehoud. Beplan om te tref 8220singles amp doubles8221, wetende dat 8220home-runs8221 sal kom oor tyd. Bly in ooreenstemming Jaarlikse 8211 Om geleidelik verhoog my risiko bedrag as my data vertel my is dit raadsaam om dit te doen. Om te leer deur middel van my dag-tot-dag aktiwiteite van wat in die mark en deur voortgesette opleiding voort te sit. Om handel besigheid uitgawes tot 'n minimum te beperk. Om te sien 'n steeds stygende aandele kurwe Lang Termyn 8211 om handel te dryf vir die lewe om verskeie rekeninge 8211 Een vir Inkomste via Dag handel, een vir Wealth via Swing handel het. Dit sal toelaat dat my om uiteindelik opbou van 'n aftree-rekening, waar ek kan handel binne 'n Roth 401K Plan. Wat is my doelwitte: Om 'n tendens-handelaar, sal ek probeer om nie minder nie bereik as 'n 50 wen persentasie, met 'n algehele Wins verhouding van nie minder nie as 1,5. Wat Markte sal ek handel: Ek sal net fokus op die aandelemarkte vir nou, maar sal kyk na suksesse in ander markte arenas dupliseer wanneer my tyd maak voorsiening vir groter handel frekwensie. Wat tydraamwerke sal ek handel: Daily setups (net) tydens my eerste handel fase. Wat Opstellings sal ek handel: Ek sal scan vir die volgende twee 8220trend8221 setups: 1) Basing / Breakout naby 20mA, 2) terugsakking na Klein-ondersteuning of by 20mA. Alle bestellings sal limiet bestellings by die Vra prys een keer 'n handel bevestiging is bereik. As my volle aandeel baie nie uitgevoer word, sal ek probeer om likiditeit te voeg deur die koop van die oorblywende aandele teen die huidiglik vertoon bodprys. Waar sal ek plaas my Tops: My keerverlies pryse sal altyd voor inskrywing bepaal, en sal wees op logiese groot-spilpunt plekke op die kaart wat I8217m handel uit. Uitgang neem wins (en / of) roete-stop reëls: Die helfte wins sal geneem word nader 'n voorafbepaalde punt van ondersteuning / weerstand, wat 'n 2 moet verteenwoordig: 1 beloning / risiko verhouding. Finale winste sal geneem word na 'n bevestiging van die einde van die huidige tendens (van grafiek van inskrywing), tensy uiteindelike teiken eerste bereik. Risikobestuur reëls: My handel risiko (1R) sal wees 1 van die huidige (daagliks aangepas) handel kapitaal. Ek sal nie meer as 4R het op die spel op enige gegewe tyd. Pre-mark aktiwiteite, of roetine: Teken in op verhandelingsplatform. Hersien indeks kaarte vir 'n kort termyn vooroordeel. Gebruik Yahoo Finansies te hersien Verdiensteverslae en meld in Handel Idees skandeerder vir nuwe handelsgeleenthede. Laai potensiaal ambagte in lang en kort horlosie lyste. Stel waarskuwings naby inskrywing punte. Post-mark aktiwiteite, of roetine: Werk TJS Journal. Neem screenshots van geslote ambagte en skakel na die ooreenstemmende handel joernaalinskrywing. Hersien al die oop ambagte vir moontlike volgende dag aksie. Hersien enige geslote ambagte te bepaal of plan is gevolg (of nie). Merk op SPY en Q8217s grafiek vir volgende dag vooroordeel. Opruiming verhandelingsplatform. Wat gereedskap gaan ek gebruik vir my handel besigheid: Falcon Trading Rekenaars 8211 handel rekenaar Super Trader Pro 8211 kartering platform Yahoo Finansies. Handel Idees 8211 skandering sagteware en geleenthede Trading Journal Sigblad (TJS) Elite. handel opname / dop joernaal Review die notas en voorbeelde van elke handel 5-8 dae na sluiting en na alles vooroordele en emosies bedaar. Skryf aantekeninge in die joernaal artikels van die TJS oor hoe toekomstige handel teregstellings, bestuur en uitgange verbeter kan word. Tweeweeklikse, kyk TJS dop vel om te sien wat sub-kategorieë is die vervaardiging van positiewe verwagting (met frekwensie). Verander 8216plan8217 volgens opgedateerde inligting. Lees een nuwe handelsmerk boek per maand uit my geselekteerde groep handel mentors / skrywers. Woon twee seminare / konferensies per jaar wanneer / as my gekose handel mentors / skrywers / opvoeders sal onderrig of uitsaai. Dissipline amp Mindset notas: Ek sal hou by die (5) grondwaarhede amp 8220Trader8221 Mindset van skrywer Mark Douglas van 8220Trading in die Zone8221. 8220Anything8221 kan gebeur ek don8217t nodig om te weet wat gaan gebeur volgende om geld te maak. Daar is 'n ewekansige verspreiding tussen oorwinnings amp verliese vir enige gegewe veranderlike wat 'n voorsprong definieer. 'N voorsprong is niks meer as 'n aanduiding van 'n hoër waarskynlikheid van een gebeurtenis oor 'n ander. Elke oomblik in die mark is uniek. My Goue Reëls (en / of) Trading Gebooie: Ek sal gedissiplineer word elke dag, en in elke handel. Ek sal my eie handel 8220self8221 wees, nooit die handel another8217s plan. Ek is lief vir die neem van klein verliese. Ek sal altyd verdien die reg om groter handel. Ek is nie verslaaf aan handel net om te sien wat gebeur. Ek sal net handel hoë beloning Opstellings wat die waarskynlikhede in hul guns te hê. Ek sal 'n messelaar 8211 maak dieselfde soort bedrywe oor en oor weer. Sodra ek 'n opstel te vind, weet ek nie huiwer een keer in 'n bedryf, ek weet nie oor te ontleed. Ek sal altyd 'n gedetailleerde handel log / joernaal en sal op wat dit sê vir my optree. Alles wat ek doen, sal wees vir die sukses van my besigheid. Dit is 'n lewende document8230 Dit kan verander soos my ervaring toeneem, (en / of) my kennis van die markte te verhoog. Klik om byvoorbeeld gtgt Close sien - Trading Plan voorbeeld


No comments:

Post a Comment